Estimades famílies, Ja ha acabat un curs ben atípic i estrany que estem ben segures que mai oblidarem. Na Glòria i na Catalina volem donar-vos les gràcies per la vostra implicació i la vostra entrega en tot moment... sense la vostra ajuda aquest curs no hagués estat possible! Per nosaltres ha estat un curs inolvidable, ple d'emocions i sentiments... hem fet sempre tot des del cor i amb un gran somriure amb l'objectiu de que els infants gaudeixin d'aprendre i vivenciar coses noves! No ens volem despedir sense donar l'enhorabona als nostres nins i nines ja que hem gaudit d'estar amb ells aquest curs, han respectat totes les mesures, eren feliços de venir a escola i s'han esforçat molt en totes les tasques... HO HAN FET SÚPER BÉ! Ara toca descansar i recargar les energies pel curs vinent, que estem seguríssimes que anirà genial!😘 Aquí vos deixam un llistat de "deures" per fer aquest estiu! Ara sí que sí... COMENÇA L'ESTIU!🌞 CLASSE TERCER A CURS...
Hola famílies! Aquesta setmana hem estat de bauxa amb la Setmana Nàutica! El divendres 18 varem anar els grups de primer, segon i tercer a la platja de Llenaire! Ens ho vàrem passar genial! I dilluns 21 varem gaudir molt de fer vela i piraigua amb els monitors del Club Nàutic. Aquí teniu les fotos. BON ESTIU!
Hola famílies de Tercer B! Vos volem comunicar que tenim Delegat i Subdelegada a la nostre classe! Durant aquestes setmanes amb estat molt engrescats amb les eleccions de delegat o delegada de classe. Els i les alumnes que es presentaren a la candidatura varem haver de fer un discurs explicant les propostes que durien a terme per millorar la classe durant el que queda de curs, també ens varem fer promeses. Desprès d'una setmana electoral aquesta dimecres passat varen ser les VOTACIONS! Cada un dels i de les alumnes varen fer-se uns DNI's per poder anar a votar i dins una urna vàrem posar les nostres paperetes. Desprès del recompte de vots a la fi podem dir que... JA TENIM DELEGAT I SUBDELEGADA DE CLASSE! Enhorabona als elegits: n'Eloy i n'Ariadna! Esperem amb moltes ganes les vostres propostes! DELEGAT: ELOY ...
Muy bonitoos todos!!!! 🌈🌈❤❤
ResponElimina